Potřebujete poradit?

Koukněte na nejčastější dotazy našich zákázníku. Pokud i tak nenajdete Vaši odpovědět, klidně nám zavolejte nebo napište.

Zasíláte zboží na Slovensko?

Na Slovensko zasíláme, stačí zadat Slovenské PSČ.

Tričko mi nesedí, mohu ho vyměnit za jinou velikost?

Zboží můžete vyměnit do 14 dní. Stačí, když ho nepoškozené a společně s fakturou zašlete na naši korespondenční adresu:

Geekshop.cz
Přátelství 19
104 00 Praha

Na fakturu prosím napište za jakou velikost potřebujete zboží vyměnit. V případě, že bychom požadovanou velikost neměli skladem, obratem se Vám ozveme.

Zboží jsem vybral/la špatně. Mohu ho vrátit?

Peníze za zboží vracíme do 14 dní. Prosíme, pošlete nám zboží na výdejní místo na adrese:

Geekshop.cz
Přátelství 19
104 00 Praha

Společně s formulářem a číslem účtu, na který chcete peníze vrátit a my se o vše obratem postaráme.

Jak mám prát oblečení z Geekshopu?

Trička, mikiny a spodní prádlo perte maximálně na 40 °C nejlépe naruby a bez aviváže. Vždy žehlete naruby, aby potisk co nejdéle vydržel. U některých triček je vhodnejší ruční praní, v takovém případě bude popisek přímo u daného produktu.

Jak velká jsou trička a mikiny z Geekshopu?

U každé položky uvádíme její velikost, nebo stačí kliknout na odkaz tabulka rozměrů a tam najdete vše potřebné.

Když u vás nakoupím, za jak dlouho mi zboží dorazí?

Zboží, které máme skladem expedujeme okamžitě. Pokud si objednáte do 13 hodin všedního dne, máte zboží do dvou pracovních dní doma.

Potřeboval/la bych změnit způsob platby nebo doručení.

Pokud jste zvolili nevhodný druh dopravy a přáli byste si způsob změnit, prosím kontaktujte nás a my objednávku upravíme dle vašeho přání.

Kolik mě bude stát poštovné?

Zboží Vám odešleme Českou poštou, nebo DPD, pro přesnější informace koukněte na stránku poštovného.

Jak dlouho bude moje zásilka uložená v Geekshopu a Zásilkovně?

Objednávka je u nás k vyzvednutí do 3 týdnů v Zásilkovně po dobu 10dní. Pokud byste náhodou potřebovali více času, prosíme kontaktujte nás.

Zásilka mi zatím nedorazila

V emailu o odeslání zásilky naleznete podací číslo zásilky, klikněte na něj a zobrazí se vám, kde se Vaše zásilka nachází.
Pokud Vás doručovatel nezastihl, bude Vaše zásilka uložena na poště nebo druhý den znovu doručena. Pokud si na poštu zavoláte, zdarma Vám zásilku doručí další den. Pokud jste zvolili PPL, zásilka Vám doručována třikrát po sobě.
V případě jakýchkoliv problémů s doručením pište na email obchod@geekshop.cz

Zboží mi nejde z eshopu objednat

Pokud Vám nejde objednat zboží, klidně nám zavolejte a my radí uděláme objednávku za Vás.

Nepřišel mi email s potvrzením objednávky

Potvrzení objednávky posíláme automaticky všem zákazníkům, pokud email nepřišel tak jste:
1. Nedokončili objednávku. Je možné, že jste nedošli do posledního kroku nákupního procesu a objednávka zůstala „viset“ v košíku. Potvrzení je automaticky zasílané po úplném dokončení objednávky.

2. Zadali jste neexistující e-mail, nepo jste se prostě překlepli :) Prosíme o pečlivou kontrolu při vyplňování.

3. Máte plnou e-mailovou schránku – týká se to hlavně uživatelů emailových schránek u Seznam.cz. Schránku lze po přihlášení na Váš email jednoduše zvětšit viz návod:) Mrkněte se zda e-mail neskončil v koši nebo spamu. Pokud tedy potvrzení objednávky nemáte, napište a vše společně vyřešíme.